Regulamin

Regulamin sklepu internetowego MALIKCERAMIK
Dzień dobry!
Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego MALIKCERMIK w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy
sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
Sklep należy do Katarzyna Malik - Kosińska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
„MALIKCERMIK Katarzyna Malik - Kosińska ” ul. Świerkowa 35, 32-652 Bulowice, NIP :
5492451402
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail
malikceramik@gmail.com.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów Zespół sklepu internetowego Malikceramik.

§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
• Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
• Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
• Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://malikceramik.pl/regulamin/
• Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://malikceramik.pl/,
• Sprzedawca – Katarzyna Malik - Kosińska, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
„MALIKCERAMIK Katarzyna Malik - Kosińska” ul. Świerkowa 35, 32-652 Bulowice,
NIP : 5492451402
Sklep należy do Katarzyna Malik - Kosińska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
„MALIKCERAMIK Katarzyna Malik - Kosińska” ul. Świerkowa 35, 32-652 Bulowice,
NIP : 5492451402

§ 2
Postanowienia wstępne
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc
jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu,
Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki
Sprzedawcy i Kupujących.
3. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest
konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne
urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
• dostęp do Internetu,
• standardowy system operacyjny,
• standardowa przeglądarka internetowa,
• posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
5. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym,
w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych
w Sklepie.
6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto i zawierają cło oraz
podatki.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą
elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę
jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia
możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.
3. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz
Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu
konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych
przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego
adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
4. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą
automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania
formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o
prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący
może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając
konto.
5. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również na
rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu
wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, produktach lub
usługach Sprzedawcy. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie
formularza zapisu do newslettera. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z
otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej
wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do
Sprzedawcy.
6. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są
natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności
środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby
nieuprawnione.
8. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania
Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach
lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
9. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail malikceramik@gmail.com .
10.W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także
rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania
reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego
reklamację.
§ 4
Składanie zamówienia
1. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient jak również bez konieczności
rejestracji.
2. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może
założyć konto w trakcie składania zamówienia.
3. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
• wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie
przycisku „Dodaj do koszyka”,
• z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Adres dostawy i płatność”,
• wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia
oraz wybierając sposób płatności za zamówienie,
• zapoznać się z Regulaminem oraz polityką prywatności i zaakceptować treść tych
dokumentów – akceptacja jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia.
• kliknąć w przycisk finalizujący zamówienie.
4. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Kupujący zostanie przeniesiony na stronę
transakcyjną pośrednika płatności celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu
płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem
złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem
uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
5. Umowę zawartą pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym poddaje się prawu polskiemu, jednak
jedynie w zakresie w jakim nie pozbawia ono Konsumentów ich praw, które wynikają z
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa ich zwykłego pobytu.
6. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący
ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący
podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co
do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie
lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji
Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z
weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających
Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po
podjęciu kontaktu przez Kupującego.
7. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są
prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich
prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.

§ 5
Formy dostawy i metody płatności
1. Formy dostawy produktów są opisane na stronie Sklepu oraz prezentowane Kupującemu w
trakcie składania Zamówienia.
2. Sposoby płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu oraz prezentowane
Kupującemu w trakcie składania zamówienia.
Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (Autopay S.A.) lub przelewem na konto bankowe sklepu.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Autopay S.A.

3. Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca na stronie Sklepu wskaże inaczej.

§ 6
Realizacja zamówienia
1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu,
na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
2. Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego.
3. Czas realizacji zamówienia każdorazowo jest wskazany w opisie produktu.
4. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czas realizacji zamówienia może ulec
wydłużeniu.
5. Po zrealizowaniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie przesłane
potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie się proces wysyłki zamówienia do
Kupującego.
6. Termin dostawy produktów do Kupującego nie powinien przekroczyć 7 - 10 dni roboczych
(w niektórych przypadkach czas zamówienia produktu może się wydłużyć).
Termin ten jest liczony od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 2 Regulaminu.
7. Kupujący, który chce otrzymać fakturę musi zgłosić taką potrzebę Sprzedawcy poprzez
wskazanie w komentarzu do zamówienia lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
§ 7
Odstąpienie od umowy Konsumenta
1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od
umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie
kupionych rzeczy.
2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb.
3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o
odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo
wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
1. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod
adresem
https://www.malikceramik.pl/strona/formularz-reklamacyjny
1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od
umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
2. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie
upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od
dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze
rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem
3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie
otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt
dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o
wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu
takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym
przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
5. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania
rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności
od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem
korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania produktu.
§ 8
Odpowiedzialność za wady
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę
fizyczną lub prawną (rękojmia za wady - 2 lata).
3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
• żądać wymiany produktu na wolny od wad,
• żądać usunięcia wady,
• złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
• złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę
opisując :
- rodzaj produktu
- datę zakupu
- kiedy wada została zauważona
- określić jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą.
1. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem
https://www.malikceramik.pl/strona/formularz-reklamacyjny
1. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również
pocztą elektroniczną.
2. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od
dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu
którego reklamacja została złożona.
§ 9
Dane osobowe i pliki cookies
1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi konta użytkownika, realizacji
zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z
zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami sprzedaży.
3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików
cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem
https://malikceramik.pl/polityka-prywatnosci/ .
§ 10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze
sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone
przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń.
3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy
konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu
dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub
umowy o świadczenie usług.
§ 11
Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz
do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego,
w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów
zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia
umowy.
3. Wszelkie spory związane ze Sklepem oraz umowami zawieranymi za pośrednictwem Sklepu
będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na stałe miejsce
wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcą. Postanowienie to nie znajduje
zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość oraz jurysdykcja sądu
rozpatrywane są na zasadach ogólnych.
4. Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną
powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku
braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie
wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie
Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o
prowadzenie konta.
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 07.02.2019
6. Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki
znajdują się poniżej Regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl