
Formularz reklamacyjny
..................., dnia ............. 20.... r.
Adresat:
„Malikceramik Katarzyna Malik-Kosińska”
ul. Świerkowa 35, 32-652 Bulowice
FORMULARZ REKLAMACYJNY
DANE KLIENTA:
Imię i Nazwisko: ............................................................................................................................
Adres: ...........................................................................................................................................
E-mail: ...........................................................................................................................................
Tel.: ...............................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego: ..........................................................................................................
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Data nabycia produktu: ................................................................................................................
Nazwa produktu: ..........................................................................................................................
Nr faktury: ....................................................................................................................................
Ogólna wartość produktu: .............................. zł
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Kiedy wady zostały stwierdzone ..................................................................................................
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,
(___) usunięcie wady,
(___) obniżenie ceny,
(___) odstąpienie od umowy.
…………………………………………………..
Podpis
ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI
Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Data otrzymania reklamacji .....................................
Osoba rozpatrująca reklamację .....................................
Data rozpatrzenia reklamacji .....................................
Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................